Sirkel reklame – med eget showroom

Fv. Marit Hiller og byråleder Marianne Jensen.

– Vi leverer alt innen profilprodukter og produktsortimentet er variert. Jeg tilbyr et showroom som viser et bredt utvalg av profilprodukter, firmagaver og profilbekledning rettet mot business, sport og fritid, og giveaways. Det trengte markedet i Mo i Rana.


Publisert:


Det sier byråleder, Marianne Jensen. Hun har lang erfaring fra markedsbransjen, og ideen til eget showroom fikk hun mens hun enda jobbet hos tidligere arbeidsgiver.
– Jeg så at det var et større marked som kan omfavnes og ivaretas på å gjøre det på en litt annen måte. Og konseptet er jo helt nytt her i byen. Vi er en totalleverandør til bedriftsmarkedet, lag og foreninger på profilprodukter, og kundene vet hva de får, fordi de får se produktene på forhånd.

Synlighet overalt

Grunnet nedbemanning hos tidligere arbeidsgiver, kom hun til et veivalg.

– Jeg var aldri i tvil om hva jeg skulle gjøre. Jeg ville fortsette å ta vare på de relasjonene jeg hadde opparbeidet meg, og jeg er kjempetakknemlig for at kundene ønsker å komme hit. De kan se på og prøve varene her hos meg, eller så pakker jeg dem med meg og leverer dem i ønskede størrelser på arbeidsplassen deres. Alt legges til rette for at kunden skal være kjent med produktet. De vet hvordan klærne sitter før de bestiller dem, sier Jensen som også leverer totalpakker med rådgivning innen markedsføring og profilprodukter.

– Jeg synes det er kjempeviktig å synliggjøre seg. Det gjør noe med arbeidstakerne. Det bygger stolthet internt, og det løfter merkevaren eksternt. Jeg mener at dette er den beste form for markedsføring. Man blir tatt hakket mer seriøst om man bærer bedriftens profil på klærne eller kaffekoppen. Man blir synlig overalt. Ikke bare på jobb, men også på fritiden.

Koronaåret

Nå feirer Sirkel Reklame ett år, og hun har fått med seg salgsmedarbeider Marit Hiller på laget.

De er begge opptatt av å følge med i tiden på hva som kan leveres av produkter og kvalitet, og sørger derfor for jevnlig oppdatering av showroomet.

– Vi er store på businessklær, og det broderes logoer på en mengde skjorter og jakker. Vi har mye fint, og vi vil ha det som er i tiden.

Til tross for koronaår ligger bedriften allerede langt over budsjett.
– Det har gått mye fortere enn forventet å etablere seg i markedet. Under koronapandemien har vi solgt svært mye av helgelandssekken, enorme mengder antibac og stativ til disse. Nå på denne siden av året har vi i tillegg solgt mye av tøymunnbind med filter og logo. Til tross for at det er koronatider er det mange bedrifter som er opptatt av å tenke fremover og investere i tiden som kommer. Vi er svært glade og takknemlige for å få være med og bidra med det vi kan best, nemlig profilprodukter som løfter bedriftene til nye høyder.