Stem fram din favoritt

Publisert 28.12.2018


Gode opplevelser i alle kontaktpunktene teller

– Inntrykket er at nivået er bra. De aller fleste bedriftene leverer varer og tjenester av høy kvalitet. Det er bare å se tilbake på alle de nominerte til serviceprisen opp gjennom årene. Samtidig er gode kundeopplevelser ferskvare. De flinke lytter til kundene for stadig å forbedre seg, samtidig som de er opptatt av innovasjon. Slike folk er gull verd for sin virksomhet. De finnes i alle bransjer og profesjoner, sier daglig leder Trine Rimer i Ranaregionen Næringsforening.

Stem på din favoritt her.

Kraft Dansestudio: Alle blir møtt med et smil og forlater gjerne med en latter. Mottoet er dans, glede og mestring til alle. Fra de minste på 0 år (mor og barn), til de eldste på over 80. Dansestudiet har vokst fra 180 til over 520 elever på tre år. Pedagogene er kjent for sitt smittende engasjement, kreativitet og gode formidlingsevne.

Brasil Barista: Et etterlengtet tilbud til innbyggere og besøkende. Eierne så kundebehovet og med høye ambisjoner startet de opp i mars i år. Og de leverer. Kundene elsker dem. Her føler en seg veldig velkommen, og de gir noe mer enn man kan forvente på en liten kaffebar. Naturligvis så setter kundens opplevelse av kaffen høyest av alt.

Olsen Dekk & Felg: Behjelpelig og serviceinnstilt, også når det stormer. Gode priser. Har skjønt betydningen av å bruke sosiale medier aktivt. Startet i det små, men har i løpet av kort tid opparbeidet seg mange lojale kunder. I år flyttet de inn i større lokaler for bedre logistikk og lagring. En annen faktor er at de har spesialisert seg på dekk og felg til større biler, amerikanere, pickups og trucks, etterspurt over hele landet.